Αξιολόγηση σχολικών μονάδων-Καλλιέργεια θετικού κλίματος στη σχολική κοινότητα

axiologisi6

Αναρτήθηκαν στον πίνακα ανακοινώσεων σε κάθε τμήμα της β΄ γυμνασίου άρθρα για ευαίσθητα θέματα που αφορούν τη διαχείριση του άγχους, τη διατήρηση της ειρήνης κ.ά. αφού συζητήθηκαν με τους μαθητές. Σε συνεργασία με την καθηγήτρια των εικαστικών κα Τσιάτσιου Θεοδώρα οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν έργα σε τελάρα και με την καθηγήτρια της τεχνολογίας κα Σουβλή Αθανασία έργα σε ξύλινες επιφάνειες τα οποία θα διακοσμήσουν το χώρο του σχολείου.

Eπίσης συγκροτήθηκαν ομάδες διαμεσολάβησης από τα 5μελη των τμημάτων της β΄ γυμνασίου για την αποκατάσταση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών σε συνεργασία με τη σύμβουλο σχολικής ζωής κα Πανάγου Δέσποινα. Δόθηκαν ερωτηματολόγια σε όλους τους μαθητές τη β΄ γυμνασίου  για να εκφράσουν την άποψή τους για τις σχέσεις μεταξύ των μαθητών και των εκπαιδευτικών καθώς και για τις σχέσεις μεταξύ τους και για την ασφάλεια που νιώθουν στο χώρο του σχολείου. Επίσης ολοκληρώθηκε η δράση του ΚΕΔΑΣΥ Λάρισας και του 4ου Γυμνασίου Λάρισας με θέμα την επικοινωνία καθηγητών και μαθητών. Η δράση αυτή ήρθε σε συνέχεια του πρώτου μέρους του προγράμματος στο πλαίσιο της επιμόρφωσης των καθηγητών στη διαχείριση κρίσεων και την επικοινωνία με μαθητές και γονείς. Στο δεύτερο μέρος πραγματοποιήθηκαν δίωρες βιωματικές ομάδες για τα 5 τμήματα της Β΄ Γυμνασίου. Τα παιδιά ασκήθηκαν στην αναγνώριση των επικοινωνιακών δυσλειτουργιών και τη διαχείριση αυτών για την εξομάλυνση της εκάστοτε συνθήκης αλληλεπίδρασης. Ευχαριστούμε θερμά την ψυχολόγο του ΚΕΔΑΣΥ κα Σιμιτσή Ράνια για την επιμόρφωση των μελών της σχολικής κοινότητας καθώς και την προϊσταμένη του ΚΕΔΑΣΥ κα Μπαλαμπέκου Όλγα για την στήριξη της δράσης.

Τζέλη Παρασκευή, Σουβλή αθανασία

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://4gym-laris.lar.sch.gr/?p=4846